Відключення клапана EGR

 

 


Так називають систему, в якій рециркулюють гази. Клапан EGR потрібен для того, щоб в складі цих відпрацьованих газів було якомога менше оксидів азоту. Це можливо, адже їх частина буде знову потрапляти у впускний колектор. За рахунок такого процесу знижується відсоток кисню в складі повітряно-паливної суміші. Завдяки цьому починає утворюватися менше оксидів азоту. Тому потужність двигуна падає – і він стає менш ефективним.

Саме через раптове падіння потужності і крутного моменту неможливо просто так постійно входити в систему пуску. Процес контролюється за рахунок механічного клапана EGR. Залежно від навантаження приводного пристрою він дозує кількість вихлопних газів назад в циліндри. Вони надходять в пускову систему в моменти, коли водій не повідомляє про потребу в потужності. Зазвичай це відбувається в діапазоні середніх швидкостей обертання.

Якщо натиснути педаль акселератора до упору, це призведе до закриття вихлопу. Тоді навантажений двигун зможе «дихати» повноцінно. У більшості двигунів клапан також перекриває подачу вихлопних газів під час холостого ходу. В іншому випадку обороти можуть небезпечно наблизитися до резонансної швидкості. При ній великі вібрації зменшать термін служби кривошипно-поршневої системи.