Видалення сажевого фільтра

 

 

Автомобільні фільтри здатні вловлювати тверді частинки – сажу й попіл. З 2000 року вони стали стандартом в автомобілях французької групи PSA, і в наступні роки все частіше використовувалися для транспортних засобів інших брендів. Фільтри відомі під назвами – FAP DPF.
Прийнято два різних стандарти
:

·         Перший – це сухі фільтри, в яких не використовується жодна додаткова рідина, яка не знижує температуру спалювання сажі. Горіння відбувається за допомогою відповідного контролю вприскування і подачі більш високих доз палива у потрібний момент. Це потрібно для того, щоб отримати вищу температуру відпрацьованих газів і знищити забруднювальні речовини, які накопичуються.

·         Другим стандартом є вологі фільтри. Вони спеціально дозують рідину під час опалювання та знижують температуру згорання відкладень у фільтрі. Деякі виробники використовують додатковий інжектор, призначений виключно для очищення фільтрів шляхом згоряння твердих частинок.

Для чого це потрібно?

Це дійсно потрібна процедура, і от чому. Частинки сажі й попелу потрапляють до фільтра. Коли він заповнюється до потрібного рівня, електроніка повідомляє про необхідність спалювати домішки. Форсунки дають збільшені дози палива, температура вихлопу підвищується, сажа і зола спалюються – і все, ніби, повертається до норми.
Однак це відбувається лише тоді, коли автомобіль експлуатується в умовах змінних доріг – як у місті, так і на маршруті. Процес випалу фільтра вимагає декількох хвилин їзди на постійній високій швидкості, що можливо тільки під час швидкого руху. У місті такої можливості практично немає. Якщо автомобіль використовується тільки на короткі відстані, процес спалювання ніколи не буде завершений.
Сажовий фільтр буде заповнюватися вище норми. Коли нафта ставатиме більш рідкою, то втрачатиме свої властивості, і її рівень підвищуватиметься. Відповідне керування на приладовій панелі означає, що потрібне відключення сажового фільтра. Не можна його ігнорувати: краще одразу їхати за місто та робити досить довгу подорож із рекомендованою швидкістю.
Якщо ви цього не зробите, то потрібно видалити фільтр в умовах майстерні і замінити масло на нове. Компанія
ЕвроСТО зможе якісно видалити сажовий фільтр у Києві для того, щоб ваш автомобіль був справним.